Nejčastější dotazy
Lze v INTERSPARu a SPARu platit stravenkami?
Stravenkami lze platit pouze v našich gastronomických zařízeních = restauracích, bistrech a Spar TO GO. Přijímáme stravenky od firem: SODEXHO, Le Cheque Déjeuner, Endered (dříve Accor services).
A platba dárkovými šeky?
V našich obchodech přijímáme všechny dárkové šeky a tzv. sociální šeky. Sociální šeky jsou vydávány osobám v hmotné nouzi od těchto společností: SODEXHO, Le Cheque Déjeuner, Endered (dříve Accor services)
Jaké platební karty akceptujete?
Visa, Master Card, American Express, JCD, DC (Dinner Club)
Je možné v INTERSPARu a SPARu platit bezkontaktními kartami?
Ano, ve všech hypermarketech INTERSPAR mohou zákazníci platit pomocí platebních karet s bezkontaktní technologií.
Nabízíte dárkové poukázky SPAR?
Na hlavní pokladně hypermarketů INTERSPAR lze zakoupit dárkové poukázky SPAR v hodnotě 100 Kč a 200 Kč.
Je možné v INTERSPARu a SPARu platit eurem?
V našich obchodech přijímáme na pokladnách eura, a to pouze bankovky. Nelze u nás platit mincemi a bankovkami s hodnotou 500 EUR. Na nákup Vám bude vráceno v českých korunách.
Nabízíte službu vrácení spotřebního zboží?
Služba "Vrácení spotřebního zboží do 14 dnů" bez udání důvodu se vztahuje na zboží nepoužité, nepoškozené, v originálním obalu s kompletním příslušenstvím, nesmí přijít do styku s potravinami, nesmí mít potvrzený záruční list (v případě, že zákazník vyžaduje potvrdit záruční list ihned, je mu vyhověno, ale 14 denní lhůta již poté není možná), musí k němu být předložen originál pokladní účtenky. Řešíme vrácením peněz. Služba se nevztahuje na tyto výrobky: notebooky a počítačové periferie (tiskárny, scannery, software), digitální fotoaparáty, kamery, mobilní telefony, nahraná DVD a CD, počítačové hry, dobíjecí telefonní kupony, elektrické zubní kartáčky, holicí strojky, střihače vlasů, epilátory, spodní prádlo, plavky, přístroje se spalovacím motorem, elektrické a motorové sekačky, pily, knihy, časopisy, noviny, květiny, hotelové poukazy.
Proč nedostáváme do schránky leták INTERSPAR?
Kontaktujte reklamační linku společnosti Onyx distribution tel.: 281 080 429 (záznamník se zpětným voláním nejpozději do 48 hodin), e-mail: reklamace@onyxdistribution.cz (v platnosti od 7.2.2011).