Tento web nijak nesouvisí se společností SPAR a slouží pouze jako archiv její činnosti v ČR.

O nás

SPAR Česká obchodní společnost s. r. o. patří do skupiny SPAR Rakousko. SPAR provozuje v České republice 49 obchodů (35 hypermarketů INTERSPAR a 14 supermarketů SPAR), ve kterých zaměstnává přes 4 500 zaměstnanců. V listopadu 2013 byl otevřen nejmodernější hypermarket INTERSPAR v Novém Jičíně v OC Tabačka. Nejnovější supermarket SPAR byl otevřen v březnu 2014 v obchodní pasáži Florentinum na Praze 1.

SPAR ČOS nabízí svým zákazníkům široký sortiment kvalitních a čerstvých produktů. Předností jsou úseky s čerstvými potravinami od pečiva, přes sýry, saláty a pomazánky až po velký výběr masa a uzenin. V prodejnách SPAR ČOS najdou zákazníci kromě potravinářského také zboží nepotravinářského charakteru. SPAR se hlásí k zodpovědnosti za zdravé potraviny, proto nabízí ucelenou řadu biopotravin pod vlastní značkou SPAR Natur*pur , zdravou značku SPAR Vital a ucelenou řadu produktů SPAR free from, která je určena zákazníkům se speciálními stravovacími potřebami (potraviny bez lepku a bez laktózy). Dne 26. října 2011 uvedl SPAR ČOS na český trh novou prémiovou řadu těch nejchutnějších a nejkvalitnějších produktů pod vlastní značkou SPAR PREMIUM.

SPAR ČOS je rovněž provozovatelem moderních velkokapacitních Restaurací INTERSPAR, kaváren Tutto Bene a občerstvení Cafe Cappuccino To Go.

Filozofií společnosti SPAR ČOS je kvalita, čerstvost a inovace. Samozřejmostí je pro nás školení zaměstnanců, na které se budeme stále více soustředit, a komunikace se zákazníkem tak, aby byl včas informován o naší nabídce kvalitního a čerstvého zboží.

O společnosti SPAR ČOS

SPAR je silným mezinárodním retailerem působícím ve více jak 30 zemích v Evropě, Africe, Asii a Austrálii. SPAR Česká obchodní společnost s.r.o. patří do skupiny SPAR Rakousko. SPAR ČOS provozuje v České republice 48 obchodů, z toho je 35 hypermarketů INTERSPAR a 13 supermarketů SPAR, ve kterých pracuje přes 4 500 zaměstnanců.

Filozofií společnosti SPAR ČOS je nabízet svým zákazníkům široký sortiment kvalitních a čerstvých produktů, a to jak v hypermarketech INTERSPAR, tak i v supermarketech SPAR.

Společnost SPAR ČOS rovněž dbá na vzdělávání svých zaměstnanců. To proto, aby jejich prostřednictvím byl zákazník dokonale informován. Samozřejmostí je proto pravidelné školení zaměstnanců, na které se společnost SPAR ČOS zaměřuje.

Ekologický přístup

Společnost SPAR ČOS si velice dobře uvědomuje, že dnešní doba vyžaduje ekologický přístup k přírodě a její co nejmenší poškozování. Proto je šetrný přístup v oblasti ekologie jedním z cílů společnosti SPAR ČOS. Svým přístupem se snaží šetřit přírodu, a zároveň dodávat svým zákazníkům kvalitní zboží. Jednou z forem, jak společnost SPAR ČOS plní svoje předsevzetí, je tisk letáků na recyklovaný papír. Dále snižuje spotřebu elektrické energie, a to díky úsporným technologiím v oblastech mražení a chlazení, osvětlení apod. Zároveň SPAR ČOS dodržuje zákaz EU používat žárovky 75 W a výše. Na toaletách používá LED downlighty, které mají spotřebu 12 W. Hypermarket INTERSPAR v Olomouci byl první prodejnou, která je kompletně nasvícena úsporným osvětlením LED, což činí jeho provoz méně energeticky náročným, a tudíž ekologičtějším.

Historie značky SPAR

Původní firma SPAR byla založena v Nizozemsku v roce 1932. V krizových třicátých letech, v prostředí sílící konkurence, měli drobní nezávislí maloobchodníci a samostatní velkoobchodníci jedinou šanci na přežití: museli sjednotit své síly. Spojili se tedy do dobrovolného řetězce. Hlavní myšlenka této spolupráce: „Svorná součinnost přináší všem neustálé výhody“ (holandsky Door Eendrachtig Samenwerken profitieren Allen Regelmatig) dala svými prvními písmeny firmě název „DE SPAR“ a význam tohoto slova v holandštině (jedle) pak zase určil symbol, který je dodnes ve stylizované podobě součástí jejího loga. Tento model spolupráce byl v Nizozemsku od počátku velmi úspěšný a po válce se postupně rozšířil do dalších zemí. Základem úspěchu je stejně jako před více než 80 lety dobrovolná spolupráce velkoobchodu a maloobchodu.

SPAR International

Dnes je SPAR zastoupen ve více jak 30 zemích v Evropě, Africe, Asii, Austrálii a je největším dobrovolným řetězcem na světě, který vystupuje pod jedním jménem a jednotným logem. Mezinárodní centrála SPAR se nachází v Amsterdamu. Ta je správcem licence a pečuje o rozvoj značky SPAR, současně působí jako centrum výměny mezinárodních zkušeností a předává know-how ve velkoobchodě a maloobchodě.

SPAR Rakousko

Jednou ze zemí, kde je SPAR neobyčejně úspěšnou firmou, je náš jižní soused – Rakousko. SPAR tam byl založen v roce 1954 a v současné době je jedním z největších obchodních řetězců s téměř 30% podílem na rakouském trhu. Dodnes je v soukromém majetku původních zakladatelských rodin a je největším soukromým zaměstnavatelem v Rakousku. Na základě úspěchů na domácím trhu se rakouský koncern rozhodl expandovat i do zahraničí. Za tímto účelem založil rakouský koncern v roce 1990 společnost ASPIAG, což je zkratka názvu Austria Spar International AG se sídlem ve Švýcarsku (Widnau), která má na starosti aktivity v severní Itálii, Slovinsku, Maďarsku, České republice a Chorvatsku.

Historie SPAR v České republice

Historii firmy SPAR v České republice začal psát rakouský koncern SPAR v březnu roku 1992. Firma pod původním názvem SPAR Partner získala jako jedna ze dvou společností (spolu se SPAR Šumava) licenci na užívání ochranné známky SPAR v České republice. Firma SPAR Partner zahájila své aktivity provozováním Cash & Carry v Českých Budějovicích. V roce 1996 byla tato společnost přičleněna ke skupině ASPIAG a došlo k zásadní změně podnikatelského záměru. Již pod novým názvem SPAR Česká obchodní společnost s.r.o. začíná firma budovat v České republice hypermarkety INTERSPAR a supermarkety SPAR.

SPAR ČOS v číslech

Celkový počet zaměstnanců ve SPAR ČOS: 4 500

Počet prodejen SPAR ČOS: 48 (z toho 35 hypermarketů INTERSPAR a 13 supermarketů SPAR)

První hypermarket INTERSPAR otevřen v dubnu 1997 v Českých Budějovicích

První supermarket SPAR otevřen v prosinci 2006 v Třebíči

Hrubý obrat z prodeje za rok 2012 činil 569 mil. eur

Celková prodejní plocha INTERSPAR/SPAR: 157 334 m2

SPAR Česká obchodní společnost s.r.o. patří do skupiny SPAR Rakousko. Hrubý obrat z prodeje za rok 2012 činil 569 mil. eur, což představuje nárůst oproti předchozímu roku o 4,02 % (očištěno o změny kurzu). SPAR provozuje v České republice 48 obchodů (35 hypermarketů INTERSPAR, 13 supermarketů SPAR), ve kterých zaměstnává přes 4 500 zaměstnanců. SPAR ČOS je rovněž provozovatelem moderních velkokapacitních Restaurací Interspar, kaváren Tutto Bene a občerstvení Cafe Cappuccino To Go.

SPAR ČOS je od září 2002 členem Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR.

SPAR ČOS ve spolupráci s občanským sdružením Zdraví-Život vytvořil projekt „Daruj krev v pravou chvíli“, jehož smyslem je zvýšit počet bezpříspěvkových dárců krve. Více na www.darujikrev.cz.

PRIVÁTNÍ ZNAČKY SPAR

Kromě konvenčních výrobků má SPAR v nabídce 24 privátních značek, které širokému spektru zákazníků nabízejí více než 1 000 potravinářských i nepotravinářských výrobků. Privátní značky však zaujímají největší podíl v čerstvém segmentu, tedy v sortimentu pečiva z vlastní pekárny, mléčných výrobků a masa.

Prodejny nabízí rovněž výrobky vlastních privátních značek. U privátních značek SPAR nejde primárně o nízkou cenu, ale především o uspokojení širokých a často specifických potřeb zákazníků. Ti velmi oceňují ucelené řady výrobků určené pro konkrétní potřeby.

Zastoupené jsou zde výrobky privátní značky zaměřené na zdravý životní styl a štíhlou linii SPAR Vital. Výrobky značky SPAR Vital se prodávají pod mottem „požitkářská lehkost, která výborně chutná!“ Na výběr mají zákazníci směs pečlivě vybraných produktů, které jsou nejen zdravé a chutné, ale i nutričně bohaté a vyvážené. Výrobky SPAR Vital jsou obzvláště bohaté na vitamíny a minerály, které tělo denně potřebuje. Navíc mají SPAR Vital potraviny méně tuků, cukrů a soli. Pečlivý výběr produktů sahá od suchých a čerstvých potravin až po osvěžující nápoje.

Další velice oblíbenou privátní značkou společnosti SPAR ČOS je S-BUDGET, která zákazníky prodejen SPAR těší již pátým rokem. Řada S-BUDGET dnes díky své rostoucí popularitě nabízí přes 270 produktů a zahrnuje čerstvé a trvanlivé potraviny, nápoje, drogistické zboží, PET food, ale také textil či doplňky do kuchyně nebo domácnost. S-BUDGET kombinuje obvyklou vynikající kvalitu SPAR produktů s jedinečně nízkou cenou.

V říjnu 2011 představila společnost SPAR ČOS prémiovou řadu produktů SPAR PREMIUM. Tyto potraviny se vyznačují nejvyšší kvalitou, zvláštními recepturami a pečlivě vybranými surovinami, které nadchnou i náročné gurmány. Více než polovinu výrobků této značky tvoří ryze české produkty od tuzemských dodavatelů. Značka SPAR Premium vznikla díky dlouhodobé spolupráci s nejlepšími dodavateli z České republiky i zahraničí a představuje výběr nejchutnějších a nejkvalitnějších potravin, které mohou prodejny SPAR ČOS nabídnout.

SPAR Natur*pur nabízí od roku 2006 zákazníkům SPAR ČOS chutné, kvalitní a především zdravé potraviny, které odpovídají všem zásadám bio. SPAR Natur*pur je garance čerstvosti, správné informovanosti o původu výrobků, nejpřísnější kontroly, ošetření bez chemicko-syntetických pesticidů, bez genových úprav a v poslední a podstatné věci, garantuje vynikající chuť. Biopotraviny jsou nejlepší volbou, jak ochránit své zdraví a zdraví celé rodiny.

SPAR ČOS nabízí i výrobky pro lidi se speciálními stravovacími potřebami. SPAR free from je inovativní řada produktů pro lidi s alergií na kravské mléko a pšeničnou mouku, neobsahuje lepek ani laktózu. Společnost SPAR ČOS byla prvním obchodním řetězcem, který zavedl na trh takovouto ucelenou privátní řadu. SPAR ČOS tak díky výrobkům SPAR free from nabízí svým zákazníkům cenově výhodnou alternativu oproti značkovým prodejnám se speciálními potravinami. Na všech bezlepkových produktech nalezne zákazník mezinárodní značení, které dává zákazníkům pocit jistoty, protože garantuje dodržování přísných kritérií při výrobě daných potravin. U každého produktu je prováděna analýza obsahu lepku a všech obsažených látek, a to nezávislým institutem. Všechny SPAR free from produkty odpovídají mezinárodnímu standardu (obsah lepku < 20 ppm). SPAR free from bez laktózy - laktózová intolerance je způsobena nedostatkem enzymu laktázy, enzymu nutnému k trávení, k hydrolýze mléčného disacharidu laktózy na monosacharidy galaktózu a glukózu. Nestrávená laktóza se dostává do tlustého střeva, kde ji bakterie přemění na CO2, H2, a H2O. Klinicky se laktózová intolerance projeví křečovitou bolestí břicha, průjmem a plynatostí. Mléčné produkty SPAR free from eliminují tuto intolerantní látku a zároveň obsahují všechny nezbytné živiny.

Pod další privátní značkou společnosti SPAR ČOS – SPAR naleznou v hypermarketech a supermarketech SPAR zákazníci ucelenou řadu kvalitních výrobků za podstatně nižší cenu, než je tomu u značkových výrobků. I když jsou výrobky SPAR levnější, zachovávají si srovnatelnou kvalitu, čímž je docíleno pečlivým výběrem dodavatelů. Sortiment řady SPAR značka kvality vám nabízí širokou paletu mléčných produktů a sýrů, ovocných džusů, těstovin, konzervovaných výrobků, cukrovinek, drogistického zboží a celou řadu dalších produktů. Všech 350 produktů SPAR je označeno logem, které zaručuje požadovanou kvalitu za výhodnou cenu.

Novinkou mezi privátními značkami je SPAR Veggie, která nabízí pokrmy nejen pro vegetariány, ale i pro všechny ty, kteří si čas od času v rámci zdravého životního stylu dopřejí bezmasý den. Stejně jako ostatní specializované řady, i značka SPAR Veggie je vytvořena ve spolupráci s odborníky, v tomto případě Evropskou vegetariánskou unií, která garantuje její kvalitu a to, že výrobky skutečně neobsahují maso.Společnost SPAR ČOS myslí i na milovníky velice oblíbené italské kuchyně. Pod značkou Despar se skrývají produkty výhradně italského původu a výroby.

Mezi další stále více oblíbené privátní značky patří SPAR Feine Küche, která nabízí řadu hotových jídel české i zahraniční kuchyně.

SPAR ČOS nezapomíná ani na čtyřnohé mazlíčky. Pod exkluzivní značkou Scotty, Molly nabízí potravu a příslušenství v té nejvyšší kvalitě za nízké ceny. Široká nabídka granulí, mokrých krmiv, konzerv, krekrů, vitamínů a minerálů zajistí čtyřnohému kamarádovi vyváženou a zdravou stravu, za kterou Vás bude milovat.

Společnost SPAR ČOS navíc vlastní jednu z nejmodernějších pražíren kávy, ve které jsou pod neustálou kontrolou připravovány a nabízeny lahodné kávové směsi značky Regio.

Pro milovníky slunečného počasí a opalování nabízí společnost SPAR ČOS jedinečnou řadu SUN KISS. Ta nabízí opalovací kosmetiku nejvyšší kvality. Opalovací mléka a spreje Sun Kiss splňují nejpřísnější a nejnovější požadavky na ochranu před nežádoucími slunečními paprsky. Obsahují vyvážený UVA/UVB balance koncept, který chrání před škodlivými druhy slunečních paprsků. UVB působí na vrchní část pokožky a UVA ničí kůži v hloubce. Výrobky SUN KISS jsou použitelné pro celou rodinu, každý typ pleti, ale především pro citlivou dětskou pokožku.

Podle trendů střední a východní Evropy vyvinula společnost SPAR ČOS inovovanou řadu pracích a čistících prostředků, kterou nabízí svým zákazníkům pod značkou Splendid. Tyto výrobky jsou základem pro každou hospodyni. Značka Splendid, to je kvalita zajišťující čisté domácí prostředí, a to za příznivé ceny. Kromě pracích prostředků, aviváží, prostředků na mytí nádobí se nově značka Splendid zaměřuje na speciální čistící prostředky s rozprašovačem do koupelny, kuchyně a ostatní znečištěné plochy.

Pro zákazníky společnosti SPAR ČOS, kteří se chtějí nechat rozmazlovat a hýčkat kvalitními a zároveň cenově dostupnými hygienickými prostředky, je tu značka Lovely. Další z řad privátních značek, která vyniká svojí kvalitou a zároveň cenou je Beuaty Kiss. Ta nabízí širokou řadu tělových a vlasových prostředků pro pány i dámy. Výrobky Beuty Kiss jsou dermatologicky testovány, neobsahují zásaditá mýdla a jsou přizpůsobeny přirozenému pH pokožky.

SPAR ČOS nezapomíná ani na ty nejmenší. Pro ně připravila pod značkou Pretty baby exkluzivní řadu oblečení a doplňků od narození až do věku 2 let. Sortiment Pretty baby nabízí široký výběr kvalitních cenově příznivých výrobků pro Vaše děti. Jedná se zejména o širokou řadu plenkových kalhotek, dětského oblečení, příslušenství (např. bryndáky, dudlíky atd.) či vlhčených ubrousků.

Pod značkou SPAR Office nabízí společnost SPAR ČOS široký sortiment školních a kancelářských potřeb za velmi příznivé ceny.

Značka Simpex pod sebou ukrývá výrobky kompromisní cenové nabídky s maximálním důrazem na kvalitu produktu podpořenou prodlouženou záruční lhůtou na 3 roky. Značka Simplex představuje výrobky pro domácnost. Jedná se o malé elektrospotřebiče jako jsou například mixéry či žehličky, ale sortiment zahrnuje i úložné boxy, pánvičky, ramínka či žárovky. Filozofií značky Simplex je top kvalita za konkurenceschopné a příznivé ceny.

Pokud chcete spát jako v bavlnce, není nic lepšího než si pořídit měkoučké ložní soupravy z froté materiálu, které budou hýčkat pokožku a dopřávat tak klidný spánek. To vše nabízí společnost SPAR ČOS pod značkou RUBIN a RUBIN Roayl. Pro výrobu zboží značky RUBIN jsou použity vysoce kvalitní vlákna z té nejjemnější bavlny, kterou poznáte na první pohled. RUBIN nabízí sortiment od vznešených vzorů až po veselé motivy.

Pod značkou Pascarel naleznou zákazníci SPAR ČOS nepřeberný sortiment zboží od klasického oblečení, líbivého spodního prádla až po pohodlné ponožky. Zboží Pascarel je vyráběno z kvalitních ušlechtilých materiálů, které vytváří moderní kolekci vhodnou pro každodenní, avšak vysoce komfortní nošení.

Pro pohodlí a bezpečnost na Vašich cestách nabízí společnost SPAR ČOS privátní značku New York. Ta pod sebou skrývá moderní, praktické a cenově příznivé cestovní kufry, tašky, batohy, ale také peněženky a klíčenky, které neslouží pouze při cestování, ale jako každodenní potřeba většiny z nás.

Od cestování k Barbecue. Zde se dostáváme k jedinečné řadě produtků pro žhavou grilovací party. Privátní značka Barbecue nabízí kvalitní grilovací brikety a grilovací uhlí, které se stanou tím nejlepším pomocníkem pro grilování. Grilovací uhlí nebo brikety obsahují 3 kg kvalitních, dlouhodobě hořlavých surovin. Pro snadnou manipulaci je každé balení vybaveno praktickým uchem. Aby byla nabídka kompletní přináší řada Barbecue i potřebné grilovací náčiní, misky a grilovací vozíky.

Poslední z privátních značek je EVERTON - funkční indoorové a outdoorové sportovní oblečení nejen pro sport, ale i na běžné nošení. Tuto unisexovou trendy sportovní módní značku z Finska nabízí hypermarkety Interspar v pravidelné nabídce. EVERTON je módou pro mladé aktivní lidi, kteří hledají sportovní oblečení za dostupnou cenu. Ležérní střih modelů zaručuje pohodlnost a volnost pohybu. Kromě oděvů nabízí SPAR ČOS pod značkou EVERTON také sportovní tašky, batohy a sportovní obuv.

Služba SPARty servis

Prostřednictvím služby SPARty servis je možné objednat studené občerstvení na nejrůznější akce, ať už se jedná o pracovní setkání nebo rodinnou oslavu. Služba funguje také zcela on-line. Stačí proto na adrese www.spartyservis.cz vyplnit jednoduchý objednávkový formulář a pak už jen vybírat z široké nabídky slaného i sladkého občerstvení, vyrobeného z kvalitních a čerstvých surovin, které si následně vyzvednete na pobočce uvedené v objednávce. Součástí nabídky je i příprava studených a teplých nápojů na daný čas k odnosu s sebou. Nabídka je opravdu široká a zahrnuje například obložené chlebíčky, minicroissanty, obložené mísy, zákusky a dorty. Velkým benefitem této služby je, že šetří zákazníkův čas a usnadní přípravu nejrůznějších oslav nebo večírků a pomůže také v klidu zajistit pohoštění na různá pracovní jednání.

Vedení společnosti SPAR ČOS

Jan Ambrož

Prozatímní generální ředitel společnosti SPAR Česká obchodní společnost s.r.o.

KONTAKTY:

Ostrovní 30, 110 00 Praha 1

Kontaktní osoby: Šárka Brožová, Aleš Langr

Tel.: +420-222 927 111,

Gsm.: +420-739 561 748

Fax: +420-234 648 666

E-mail: sarka.brozova@crestcom.cz, ales.langr@crestcom.cz